Informatyczne doradztwo |
Autor |
Wiadomość |
Mustela Nivalis
no longer human
Dołączyła: 19 Mar 2013 Posty: 5163 Skąd: Europa
|
|
|
|
Informatyczne doradztwo |
Jednobarwna
Wiek: 31 Dołączyła: 22 Cze 2014 Posty: 1410 Skąd: Europa
|
Wysłany: 2018-07-24, 17:08
|
|
|
Nie wiem czy może być tutaj ale mam problemy z telefonem, mam Lenovo K6 Note, często nie działa mi ekran dotykowy, nie włączają się aplikacje, zawiesza cały telefon, samoistnie łączy mi z jakimś numerem, wyłącza dźwięk albo bardzo ścisza go w odtwarzaczu i nie wiem co z tym fantem zrobić. Dzwoniłam do operatora i stwierdził, że nie może mi pomóc i mam zadzwonić na infolinię Lenovo ale tam znowu dwa numery, które są podane, wiecznie są niedostępne. Nie wiem co mam zrobić. Może ktoś się orientuje o co chodzi. Pamięć RAM mam 3GB i zajęta mam połowę a pamięć w telefonie to 32 GB a zajętej mam około 15Gb.
|
|
|
|
Informatyczne doradztwo |
Saw [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-07-25, 06:53
|
|
|
Jednobarwna, spróbuj przywrócić do ustawień fabrycznych, jak nie pomoże to raczej zostaje serwis
|
|
|
|
Informatyczne doradztwo |
Jednobarwna
Wiek: 31 Dołączyła: 22 Cze 2014 Posty: 1410 Skąd: Europa
|
Wysłany: 2018-07-25, 07:17
|
|
|
Saw, jak przywrócę ustawienia fabryczne to wszystko mi się usunie, nie mam pamięci wyjmowanej tylko tą wewnętrzna. Serwis nie odpowiada.
|
|
|
|
Informatyczne doradztwo |
Adenium [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-07-25, 07:31
|
|
|
Jednobarwna, może przerzuć wszystko co możesz na kompa, obstawiam, że jak dasz do serwisu to istnieje duże ryzyko, że także przywrócą telefon do ustawień fabrycznych.
|
|
|
|
Informatyczne doradztwo |
Saw [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-07-25, 07:48
|
|
|
Adenium, w serwisach pierwsze co się robi to czyści dane użytkownika i wszystkie ustawienia, aby zapobiec sytuacji, że szukana jest przyczyna a problem tkwi w oprogramowaniu
|
|
|
|
Informatyczne doradztwo |
Adenium [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-07-25, 08:01
|
|
|
Saw, ja sobie zdaję z tego sprawę, dlatego można zaoszczędzić czas i przywrócić ustawienia fabryczne samemu, bo jak oddawać do serwisu, gdzie tylko to zrobią i okaże się to wystarczające, to no, szkoda marnować na to czasu. Także Jednobarwna, nie masz zbyt dużego wyboru.
|
|
|
|
Informatyczne doradztwo |
Delphi
Delphi
Wiek: 27 Dołączyła: 03 Lip 2017 Posty: 1316 Skąd: Europa
|
Wysłany: 2018-07-31, 18:50
|
|
|
Poszukuję łatwego w obsłudze programu do projektowania (potrzebuję zaprojektować meble). Ktoś coś zna?
|
"Obojętność i lekceważenie często wyrządzają więcej krzywd niż jawna niechęć." |
|
|
|
Informatyczne doradztwo |
Empiria [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-08-12, 20:30
|
|
|
Delphi, możesz spróbować w Archicad'zie. Jest bezpłatna wersja dla studentów (chociaż i tak nikt tego nie weryfikuje, tak btw) - linczuś
W sumie trudno powiedzieć, czy jest to "łatwy w obsłudze program"; raczej do najprostszych nie należy i zanim zaczniesz w nim sprawnie śmigać, to pewnie trochę wody upłynie. Aczkolwiek... wg mnie warto ten czas poświęcić, bo można tam zrobić naprawdę fajne rzeczy.
|
|
|
|
Informatyczne doradztwo |
nutella
Wiek: 25 Dołączył: 12 Sie 2018 Posty: 24 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: 2018-08-13, 09:05
|
|
|
Cytat: | Nie wiem czy może być tutaj ale mam problemy z telefonem, mam Lenovo K6 Note, często nie działa mi ekran dotykowy, nie włączają się aplikacje, zawiesza cały telefon, samoistnie łączy mi z jakimś numerem, wyłącza dźwięk albo bardzo ścisza go w odtwarzaczu i nie wiem co z tym fantem zrobić. Dzwoniłam do operatora i stwierdził, że nie może mi pomóc i mam zadzwonić na infolinię Lenovo ale tam znowu dwa numery, które są podane, wiecznie są niedostępne. Nie wiem co mam zrobić. Może ktoś się orientuje o co chodzi. Pamięć RAM mam 3GB i zajęta mam połowę a pamięć w telefonie to 32 GB a zajętej mam około 15Gb |
Reset do ustawień fabrycznych 😊😊
Kopię zdjęć lub innych rzeczy możesz zrobić przez PC
|
|
|
|
Informatyczne doradztwo |
Jednobarwna
Wiek: 31 Dołączyła: 22 Cze 2014 Posty: 1410 Skąd: Europa
|
Wysłany: 2018-08-13, 15:00
|
|
|
nutella, dzięki, kryzys już dawno zażegnany ale przypadkiem sformatowalam sobie kartę pamięci
|
|
|
|
Informatyczne doradztwo |
Alessa
Samara
Wiek: 26 Dołączyła: 25 Lut 2017 Posty: 804 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2018-09-07, 20:37
|
|
|
Czy ktoś mógłby mi napisać jak zmienić jasność ekranu w Windows 10 na komputerze stacjonarnym?
Bo mi tak daje po oczach, że zaraz go wyrzucę przez okno.
W ustawieniach ekranu nie mam żadnego paska do regulacji.
|
Wszystko wali się a ja nie mogę biec
może ten deszcz udaje łzę
minie ten sen
i będzie okay |
|
|
|
Informatyczne doradztwo |
aga_myszka
jednostka urojona
Wiek: 33 Dołączyła: 19 Gru 2009 Posty: 5676 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2018-09-07, 21:35
|
|
|
Alessa, w prawym dolnym rogu ekranu masz taki symbol jakby książki. Kliknij na niego, tam jest ustawianie jasności ekranu.
|
|
|
|
|
Informatyczne doradztwo |
Alessa
Samara
Wiek: 26 Dołączyła: 25 Lut 2017 Posty: 804 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2018-09-08, 07:38
|
|
|
aga_myszka, chyba jestem ślepa. Chodzi Ci o ten dymek z powiadomieniami?
|
Wszystko wali się a ja nie mogę biec
może ten deszcz udaje łzę
minie ten sen
i będzie okay |
|
|
|
Informatyczne doradztwo |
aga_myszka
jednostka urojona
Wiek: 33 Dołączyła: 19 Gru 2009 Posty: 5676 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2018-09-08, 11:43
|
|
|
Alessa, tak. Mam laptop na Windows 10 i jak kliknę w tej dymek, to rozwija mi się panel, w którym jest m.in. zmiana jasności.
|
|
|
|
|
Informatyczne doradztwo |
|