Rejestracja
Rejestracja
Autoagresywni Strona Główna
  Użytkownik: Hasło:



Poprzedni temat «» Następny temat
Z drugiej strony biurka
Autor Wiadomość
Złośnica
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-12, 12:23   

aga_myszka napisał/a:
Potrafią zamazać mój dopisek, chociaż ja przecież i tak pamiętam, komu postawiłam minus.


Czy czegoś takiego nie można zgłosić na przykład dyrekcji?

aga_myszka napisał/a:
I obawiam się też, że jeśli trudniejsze zadanie przypadnie słabszej osobie, to będą pretensje.


I czy wszystkich nie obowiązuje taki sam materiał?

Ja się zdecydowanie w takim razie na nauczycielstwo nie nadają, bo w swojej obrzydliwej mściwości najbardziej gadającym i zamazującym dedykowałabym właśnie najtrudniejsze zadania. Nie interesuje ich, co mówię, więc pewnie już wszystko umieją.




 
 
Z drugiej strony biurka
aga_myszka 
jednostka urojona



Wiek: 33
Dołączyła: 19 Gru 2009
Posty: 5676
Skąd: mazowieckie

Wysłany: 2014-11-12, 12:43   

Złośnica napisał/a:
Czy czegoś takiego nie można zgłosić na przykład dyrekcji?

Zgłosiłam to do wychowawcy, a akurat dyrekcja była w pokoju nauczycielskim i usłyszała. Uczeń przyszedł przerwę później i przeprosił za swoje zachowanie.

Złośnica napisał/a:
I czy wszystkich nie obowiązuje taki sam materiał?

Oczywiście, że tak. Jednak zadania są o różnym stopniu trudności i jeśli uczeń, który ledwo ma dwójkę, dostanie zadanie na poziomie czwórki, to będzie miał problem.

Złośnica napisał/a:
Nie interesuje ich, co mówię, więc pewnie już wszystko umieją.

Jak mnie ostatnio wkurzyli, zaczęłam pytać gadających na ocenę. Po postawieniu jedynki trzeciej osobie trochę się uspokoili.




:myszka:
 
 
Z drugiej strony biurka
Arche 



Wiek: 25
Dołączyła: 13 Lip 2014
Posty: 1923
Skąd: Polska

Wysłany: 2014-11-12, 16:13   

aga_myszka napisał/a:
Jak mnie ostatnio wkurzyli, zaczęłam pytać gadających na ocenę. Po postawieniu jedynki trzeciej osobie trochę się uspokoili.


Dobrze robisz! Kiedyś Ci za to podziękują ^_^




 
 
Z drugiej strony biurka
Złośnica
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-12, 16:38   

Oyakaell napisał/a:
Kiedyś Ci za to podziękują


Jeśli nie planują przyszłości z matematyką to raczej będą ją przeklinać do końca życia a nie dziękować, ale owszem myślę, że to akurat dobre rozwiązanie. :)




 
 
Z drugiej strony biurka
Mustela Nivalis 
no longer human



Dołączyła: 19 Mar 2013
Posty: 5163
Skąd: Europa

Wysłany: 2014-11-12, 17:16   

Cytat:
Ja się zdecydowanie w takim razie na nauczycielstwo nie nadają, bo w swojej obrzydliwej mściwości najbardziej gadającym i zamazującym dedykowałabym właśnie najtrudniejsze zadania. Nie interesuje ich, co mówię, więc pewnie już wszystko umieją.


Też bym wyszła z podobnego założenia. I nie omieszkałabym zaanonsować tego uczniom z uśmiechem na twarzy. 8)


Na moją rozbrykaną klasę działała najlepiej groźba wejściówek na następnej lekcji (lub też zarządzenie takowego sprawdzianu w środku lekcji, kiedy klasy nie idzie uspokoić). Nauczycielka dodatkowo zastosowała strategię nieinformowania nas o tym, czy zachowaniem zapracowaliśmy na kilka zadań z zaskoczenia, czy też nie. Nawet jeśli przeszkadzało jedynie kilka osób, były one wtedy z automatu uciszane przez resztę.




Disqualified as a human being.
 
 
Z drugiej strony biurka
aga_myszka 
jednostka urojona



Wiek: 33
Dołączyła: 19 Gru 2009
Posty: 5676
Skąd: mazowieckie

Wysłany: 2014-12-16, 21:42   

Piąta klasa wyprowadziła mnie dziś z równowagi. Jak siedem osób mogło być tak głośno... Pół godziny dochodziłam w domu do siebie.



:myszka:
 
 
Z drugiej strony biurka
Saw
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-16, 22:16   

aga_myszka napisał/a:
Kolejny problem. Druga gimnazjum jest strasznie rozgadana, kompletnie nie słuchają na lekcjach, bardzo trudno mi z nimi pracować. Znacie jakieś sposoby na skupienie uwagi i uciszenie klasy?

Wypowiem się z pozycji ucznia gimnazjum :P
Z autopsji powiem tyle, że jeżeli dasz uczniom wejść sobie na głowę, odzyskać pozycję łatwo nie będzie, u nas, w całym gimnazjum (+podstawówka) była jedna nauczycielka u której panowała bezwzględna cisza, oraz 90% klasy się uczyło. Może to temu, że była surowa? I taka rada dla Ciebie - dla większości oceny nic nie wskurają, ale jak dasz polecenie napisania na następny dzień parę razy (np od dnia miesiąca, lub 25-50) jakiegoś długiego zdania, a za brak *2, to może nie za pierwszym, nie za drugim, ale za kolejnymi razami się bardziej zastanowią... Pamiętaj jeszcze o opcji telefonu do rodzica ;)




 
 
Z drugiej strony biurka
Adriaen 
Adriaen



Wiek: 27
Dołączył: 07 Mar 2014
Posty: 5632
Skąd: Polska

Wysłany: 2015-01-05, 16:09   

A na przykład pójście na układ:
1. Klasa będzie cicho - mniej zadań domowych i zapowiadanie kartkówek
2. Klasa będzie rozmawiać - więcej zadań i kartkówek.

U mnie (technikum) zadziałało, bo 80% osób grozi niedostateczny.

Ale wiem, jak to jest z wiejskimi szkołami - przepychanie uczniów "na siłę".





Okay, whatever, one man's trash is another man's treasure

 
 
Z drugiej strony biurka
aga_myszka 
jednostka urojona



Wiek: 33
Dołączyła: 19 Gru 2009
Posty: 5676
Skąd: mazowieckie

Wysłany: 2015-01-05, 18:47   

Adriaen napisał/a:
Ale wiem, jak to jest z wiejskimi szkołami - przepychanie uczniów "na siłę".

Tu tak nie jest. Są "spadochroniarze", nawet dwuroczni.

Cytat:
A na przykład pójście na układ:
1. Klasa będzie cicho - mniej zadań domowych i zapowiadanie kartkówek
2. Klasa będzie rozmawiać - więcej zadań i kartkówek.

Już próbowałam. Zadziałało tylko częściowo.




:myszka:
 
 
Z drugiej strony biurka
EverPaiin 
wiedźma



Dołączyła: 04 Lis 2013
Posty: 3733
Skąd: podkarpackie

Wysłany: 2015-01-05, 23:38   

aga_myszka, zawsze możesz brać do odpowiedzi osoby gadające. Masz prawo zrobić to na każdej lekcji.



Sie ist die Königin der Käfer
Sie kommt über uns heut Nacht
Ihre Liebe wollten wir nicht haben
Ihr Zorn verfolgt uns tausendfach
 
 
Z drugiej strony biurka
Chochlik
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-05, 23:44   

EverPaiin napisał/a:
aga_myszka, zawsze możesz brać do odpowiedzi osoby gadające. Masz prawo zrobić to na każdej lekcji.

Ci, których obchodzą oceny zazwyczaj i bez takich chwytów milkną, jak nauczyciel zwróci uwagę. Ci, których oceny nie obchodzą będą mieć gdzieś, że dostaną kolejną pałę.




 
 
Z drugiej strony biurka
EverPaiin 
wiedźma



Dołączyła: 04 Lis 2013
Posty: 3733
Skąd: podkarpackie

Wysłany: 2015-01-06, 01:29   

Chochlik, najwyżej dana osoba znów nie przejdzie lub po prostu wyląduje u dyrektora.



Sie ist die Königin der Käfer
Sie kommt über uns heut Nacht
Ihre Liebe wollten wir nicht haben
Ihr Zorn verfolgt uns tausendfach
 
 
Z drugiej strony biurka
Chochlik
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-06, 01:32   

I jak to rozwiązuje problem hałasu na lekcji? W dodatku każda taka wycieczka ucznia do dyrektora to informacja dla dyrektora "nauczyciel sobie nie radzi".



 
 
Z drugiej strony biurka
EverPaiin 
wiedźma



Dołączyła: 04 Lis 2013
Posty: 3733
Skąd: podkarpackie

Wysłany: 2015-01-06, 01:41   

Chochlik napisał/a:
I jak to rozwiązuje problem hałasu na lekcji?

W mojej klasie problem hałasu na lekcji rozwiązywały zawsze karne kartkówki/odpowiedzi ustne. A na historii, gdy gadali, to stali całą lekcję pod paprotką. Nie jestem stanie wymyślić niczego innego.




Sie ist die Königin der Käfer
Sie kommt über uns heut Nacht
Ihre Liebe wollten wir nicht haben
Ihr Zorn verfolgt uns tausendfach
 
 
Z drugiej strony biurka
Chochlik
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-06, 01:44   

EverPaiin napisał/a:
A na historii, gdy gadali, to stali całą lekcję pod paprotką.

Świetny sposób na zgarnięcie całej uwagi klasy przez wydurnianie się... Można na przykład udawać, że paprotka jest żarłoczna i próbuje odgryźć ci rękę. :)




 
 
Z drugiej strony biurka
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 11