To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Autoagresywni
Forum dla ludzi z problemami

Rozmowy na poważnie - Nie zdążyłam zostać mamą

Anonymous - 2015-06-18, 22:50

Chochlik napisał/a:
Czuczi pytała czemu nikt nie wpadł na taką kampanię

Jak to nikt nie wpadł? Przecież cały czas jest promowany obraz "combo-mamy", która ma dziecko na ręku, telefon przy uchu, laptopa na kolanach i trening z Chodakowską na telewizorze. Otwórz dowolne pismo kobiece.

Anonymous - 2015-06-18, 22:52

Scarlet Halo napisał/a:
Chochlik napisał/a:
Czuczi pytała czemu nikt nie wpadł na taką kampanię

Jak to nikt nie wpadł? Przecież cały czas jest promowany obraz "combo-mamy", która ma dziecko na ręku, telefon przy uchu, laptopa na kolanach i trening z Chodakowską na telewizorze. Otwórz dowolne pismo kobiece.

No to wyszło na to, że niedoinformowana jestem, może dlatego, że nie otwieram żadnych pism kobiecych...

Anonymous - 2015-06-18, 23:21

Scarlet Halo napisał/a:
Otwórz dowolne pismo kobiece.

To nie jest żadna konkretna kampania, tylko ogólny trend, moda jakaś. Nic nie wiem o tym, żeby ktoś tworzył spoty o wymowie tego typu.

Anonymous - 2015-06-18, 23:24

Chochlik napisał/a:
ogólny trend, moda jakaś. Nic nie wiem o tym, żeby ktoś tworzył spoty o wymowie tego typu

Po co tworzyć kampanię promującą ogólny trend?

Anonymous - 2015-06-18, 23:28

Scarlet Halo napisał/a:
Po co tworzyć kampanię promującą ogólny trend?

A po co Biedronka się reklamuje, skoro i tak ma masę klientów?

Anonymous - 2015-06-18, 23:37

Chochlik napisał/a:
A po co Biedronka się reklamuje, skoro i tak ma masę klientów?

Biedronka reklamuje się w ramach działań marketingowych, a nie kampanii społecznych.

Anonymous - 2015-06-18, 23:45

Scarlet Halo napisał/a:
Biedronka reklamuje się w ramach działań marketingowych, a nie kampanii społecznych.

Państwo też by zyskało na kampanii 'nie ograniczaj się tylko do bycia inkubatorem i niańką albo tylko do bycia biznesłumen'. Tamta fundacja widzi zysk w zachęcaniu do rodzenia dzieci, a pytaniem było dlaczego nikt nie zrobił kampanii o nieco innej tematyce (w której też by widział jakieś korzyści).

Anonymous - 2015-06-19, 06:04

No właśnie, właśnie. Ja zgadzam się z Czuczi... może dlatego, że w moim otoczeniu jednak więcej jest kobiet mających w moim wieku dziecko, którego nie chciały i teraz nie mogą się w pełni realizować w innych rolach - niż tych, które "nie zdążyły zostać mamami."
Anonymous - 2015-06-19, 08:08

Jest też: Tak powinny wyglądać spoty promujące macierzyństwo. ;)
R. de Valentin - 2015-06-19, 08:18

Arya napisał/a:
w moim otoczeniu jednak więcej jest kobiet mających w moim wieku dziecko, którego nie chciały i teraz nie mogą się w pełni realizować w innych rolach - niż tych, które "nie zdążyły zostać mamami."

Zostały mamami, nie zdążyły zostać kimkolwiek innym...

Anonymous - 2015-06-19, 10:16

Vida napisał/a:
Jest też: Tak powinny wyglądać spoty promujące macierzyństwo. ;)

Powiecie, że ma głowę upadłam ale to jest urocze ;)

Anonymous - 2015-06-19, 10:37

Czuczi, ja tez stwierdziłam, że jest to przecudne. Może troszkę przerysowane, ale mimo to. :)
Anonymous - 2015-06-19, 18:06

I myślę, że taki spot byłby już o wiele bardziej odpowiedni do promowania takiego hasła... Fakt, jest uroczy.


<<< Dodano: 2015-06-19, 18:07 >>>


R. de Valentin napisał/a:
Zostały mamami, nie zdążyły zostać kimkolwiek innym...

W kontekście tych kilku znanych mi osób nasunęła mi się myśl, że zdążyły zostać mamami... Nie zdążyły skończyć studiów, znaleźć pracy czy wyjść za mąż.

antymon - 2015-06-19, 19:53

A ja Wam powiem tak - zamiast wydawać kasę na spoty reklamowe i ogólny szum w mediach, wzięli by się za poprawę rynku pracy, tak by młodzi ludzie nie czekali do trzydziestki na kupno mieszkania na straszliwe kredyty, by mogli uniezależnić się od rodziców, nie mieli problemów z szefami, którzy tylko drżą, by kobieta nie poszła na macierzyński, ciągłą walką do pierwszego.

Póki nie mogę zapewnić sobie w miarę spokojnego bytu, jak mam myśleć o dziecku? Na jednej pensji, w wynajmowanym mieszkaniu. I tu nie o karierę chodzi - bo jak ktoś chce, to pogodzi, tylko o możliwości.

mistral - 2015-06-19, 23:56

Ta kampania była adresowana do konkretnej grupy kobiet - tych, które (oczywiście mając taką możliwość, bo nie każdy ma) chcą postawić na karierę i zarabiać duże pieniądze. Po to taki spot, żeby zastanowiły się, czy naprawdę przyniesie im to szczęście w dalszej perspektywie. To było do nich, dlatego nie rozumiem całego oburzenia z tym związanego. Przecież to nie był przekaz do tych, których nie stać na dziecko, tylko do tych, którzy żyją w dobrobycie i skupiają się na własnej karierze. Takich pewnie jest niewielu, jest za to wielu oburzonych.
Jasne, kampania z wesołymi scenkami z życia z dzieckiem byłaby sympatyczniejsza. I miałaby inny cel - pokazać ogólnie ludziom, że fajnie mieć dziecko i że dużo to daje szczęścia. A ta kampania zwracała uwagę na coś trochę innego, dotyczącego bardzo nielicznej grupy osób.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group