Rejestracja
Rejestracja
Autoagresywni Strona Główna
  Użytkownik: Hasło:



Poprzedni temat «» Następny temat
Badania ankietowe "Środowisko społeczne a samobójstwo&a
Autor Wiadomość
Justyna1234 


Dołączyła: 14 Wrz 2016
Posty: 128
Skąd: pomorskie

Wysłany: 2017-03-08, 23:27   Badania ankietowe "Środowisko społeczne a samobójstwo&a

Witam. Po uzyskaniu zgody Administratorów forum chciałabym przeprowadzić tutaj swoje badania i bardzo proszę o poświęcenie chwilki na wzięcie udziału w ankiecie. Jestem studentką Instytutu Pedagogiki i Pracy Socjalnej Akademii Pomorskiej w Słupsku, na kierunku Pedagogika resocjalizacyjna z penitencjarystyką i jako pracę magisterską prowadzę badania na temat: Środowisko społeczne a zjawisko podejmowania prób samobójczych (suicydalnych). Badania są anonimowe, a ich wyniki posłużą wyłącznie do analizy badawczej problemu. Bardzo chciałabym skupić się w badaniach na strefie pedagogicznej, ponieważ bardzo mało jest takich badań, a chociażby jako uczestnik tego forum, a także z autopsji widzę, że są potrzebne. Większość badań skupia się na jednostce wykazując depresji i inne zaburzenia osobowościowe, a moim zdaniem w wielu przypadkach problem ma inne podłoże i depresje nie biorą się z dysfunkcji jednostki. Dlatego bardzo chciałabym udowodnić, że społeczeństwo, które tak często odwraca się od problemu jest w tej kwestii bardzo ważne i mam ogromna nadzieję, że mi pomożesz odpowiadając na pytania zamieszczone w ankiecie, pod linkiem:
https://www.survio.com/survey/d/L5U3L6S4L2Y9G7Y6F

Z góry bardzo dziękuję i mam nadzieję, że już niedługo będę mogła podzielić się z Wami moimi wynikami. :)




Justyna ;)
 
 
Badania ankietowe "Środowisko społeczne a samobójstwo&a
R. de Valentin 



Dołączył: 03 Lip 2013
Posty: 2803
Skąd: mazowieckie

Wysłany: 2017-03-09, 11:49   

Justyna1234, to ankieta dla dzieci i młodzieży, tak?



dead but delicious
 
 
Badania ankietowe "Środowisko społeczne a samobójstwo&a
Scarlet Halo
[Usunięty]

Wysłany: 2017-03-09, 11:52