Rejestracja
Rejestracja
Autoagresywni Strona Główna
  Użytkownik: Hasło:



Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiany na forum do konsultacji z użytkownikami
Autor Wiadomość
Naamah
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-29, 18:06   

Sprawa z możliwością posiadania dwóch kont przez niebieskich użytkowników została zakończona. Dziękuję wszystkim biorącym udział w dyskusji.




 
 
Zmiany na forum do konsultacji z użytkownikami
Naamah
[Usunięty]

Wysłany: 2017-02-08, 22:36   

Kolejne głosowanie na forum!



W związku z rosnącym niepokojem wśród użytkowników, licznymi podziałami i awanturami, postanowiliśmy poddać sprawę przyszłości tego forum pod kolejne głosowanie.
Jako użytkownicy, wielu z Was pokazało nam w ostatnim czasie, że zależy Wam na tym miejscu - liczymy więc na to, że udzielicie swojego głosu również w tym momencie, gdy forum Was potrzebuje.



W chwili obecnej w nowym zarządzie pozostaje Kappa (na pozycji supporta) i Kruk (na pozycji arbitra). Kwestia czy do przekazania forum dojdzie i kto zostanie właścicielem forum - zależy od Was.


Jak widać w dołączonej do postu ankiecie mamy trzy opcje wyboru przyszłości forum:
1. Zamknięcie forum bez przekazania własności.
2. Pozostawienie forum obecnemu składowi nowego zarządu (tj. Kruk, Kappa, Szamanka, Marianna).
3. Przeprowadzenie kolejnych, nowych wyborów na stanowiska administratorów.


W przypadku przegłosowania przez Was punktu numer 3 - zostaną przeprowadzone kolejne wybory. I tutaj ważne zasady:

1. Zgłaszać się na pozycje administracji można jednak tylko parami. To pary będą kandydatami i to na pary będziemy głosować.
2. Każdy kto wziął udział w poprzednich wyborach, może zgłosić się po raz kolejny w tych (gdy tylko dobierze sobie parę).
3. Nowi administratorzy otrzymują własność forum (domenę i serwer) i dzielą zarząd z wybranymi już do tej pory Kappą i Krukiem.
4. Ankieta będzie trwała od momentu jej umieszczenia do następnej soboty (18.02.17).
5. Zgłoszenia przyjmujemy już od momentu umieszczenia tej ankiety i będziemy je przyjmować jeszcze tydzień po zakończeniu ankiety (25.02.17).
6. Wybory na parę adminów odbędą się tylko i wyłącznie, gdy zgłoszą się co najmniej dwie pary. Nie będzie przekazania forum, jeśli zgłosi się tylko jedna para. Bez wyborów forum zostanie definitywnie zamknięte.
Ten punkt jest bardzo ważny i proszę, aby wzięli go do serca wszyscy Ci, którzy ostatnim razem bali się zgłosić.
7. Na bieżąco będziemy informować o nickach zgłoszonych użytkowników. Jeśli zobaczycie kogoś na kogo chcielibyście zagłosować - nie oznacza to, że sami macie się nie zgłosić. Pamiętajcie, że może pojawić się sytuacja, że w trakcie wyborów któraś para się wycofa.
8. Kampanie zgłoszonych par będą trwały tydzień od momentu zakończenia przyjmowania głosów, tj. od 25.02.17 do 04.03.17, ale tematy wyborcze będą otwarte przez cały czas wyborów, aby użytkownicy mogli zadawać pytania do ogłoszenia wyników wyborów.
9. Uprawnieni do głosowania są ponownie wszyscy Ci, którzy byli uprawnieni ostatnim razem.
10. Jeśli para kandydatów planuje w najbliższej przyszłości zmianę aktualnego regulaminu,
w kampanii wyborczej opracuje i poda, które punkt ma zamiar zmienić zaraz po przejęciu rządów.
11. Od nowych władz forum będzie wymagane zobowiązanie, żeby w przypadku, gdyby uległy zmianie zasady dostępu do tematów w dziale 'Moje myśli zamienione w literki' i 'Sprawy intymne' na mniej restrykcyjne, to umożliwią użytkownikom usunięcie ich tematów powitalnych lub postów z działu 'sprawy intymne' zanim mniej rygorystyczne zasady wejdą w życie. Zależy nam, żeby użytkownicy wiedzieli, że nadal mogą czuć się na forum bezpiecznie.
12. Przypominam, że wymogiem zgłoszenia się na pozycje administratora jest min. 18 lat i zdolności do czynności prawnych.



Nadal można zgłaszać chęć usunięcia konta i tematu powitalnego.
W każdej chwili można wycofać chęć usunięcia konta i tematu powitalnego.

W przypadku jakichkolwiek pytań odnośnie kolejnych wyborów - zapraszam do paplaniny wyborczej.


_____________________________________________________

Jako obecny zarząd czujemy się również zobowiązani do poinformowania Was, że być może w przyszłości podejmiemy pracę nad nową odsłoną forum o tego typu tematyce.
Na chwilę obecną rezygnujemy ze swoich stanowisk, aby odpocząć, przemyśleć sobie pewne kwestie i dać również użytkownikom szansę na odpoczynek od nas. Prawdopodobnie jednak nie żegnamy się ze swoją działalnością na zawsze. Pojawiły się pomysły stworzenia tego miejsca na nowo, w bardziej nowoczesnej formie. W przyszłości chcemy jednak położyć nacisk na bardziej terapeutyczną stronę dla osób z problemami i zaburzeniami. Zrealizowanie naszych planów może jednak potrwać minimum rok (o ile na pewno się na nie zdecydujemy).




 
 
Zmiany na forum do konsultacji z użytkownikami
Flamaster 



Dołączył: 28 Sty 2018
Posty: 133
Skąd: Polska

Ostrzeżeń:
 4/3/4
Wysłany: 2018-08-08, 20:03   

Myślę, że osoby niezalogowane (chociaż to też mało) nie powinny mieć swobodnego dostępu do czytania postów. Teraz jest tak, że byle kto może sobie wejść i czytać Twoje osobiste przemyślenia nie mając nawet 1 posta.
Sprawa do przemyślenia jak dla mnie.




When you have insomnia, you’re never really asleep… and you’re never really awake.
 
 
Zmiany na forum do konsultacji z użytkownikami
Castro 



Wiek: 37
Dołączyła: 08 Maj 2017
Posty: 825
Skąd: Polska

Wysłany: 2018-08-08, 22:54   

_Azazel napisał/a:
Sprawa do przemyślenia jak dla mnie.

Dawno, dawno temu jak ustanawiano tą zasadę, to argument był taki, że ludzie kompletnie niezainteresowani pozostawaniem na forum będą się rejestrować z czystej ciekawości i tworzyć konta-widma. Wymóg rejestracji nie jest żadnym zabezpieczeniem, ponieważ odbywa się ona automatycznie, więc i tak każdy może się zarejestrować i czytać. Nie ma natomiast większego sensu aby zarejestrowało się tutaj 1000 osób, które nigdy nie napiszą posta.




 
 
Zmiany na forum do konsultacji z użytkownikami
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12