Z drugiej strony biurka |
Autor |
Wiadomość |
Arya [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-15, 07:41
|
|
|
mistral napisał/a: | Nie wiem, dla jakiej grupy wiekowej to ma być, |
Dla szkoły podstawowej, ale dziękuję za linki. Już widzę, że część na pewno mi się przyda.
|
|
|
|
Z drugiej strony biurka |
aga_myszka
jednostka urojona
Wiek: 33 Dołączyła: 19 Gru 2009 Posty: 5676 Skąd: mazowieckie
|
|
|
|
Z drugiej strony biurka |
Naamah [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-14, 22:25
|
|
|
aga_myszka, na czym polegał ten konkurs?
|
|
|
|
Z drugiej strony biurka |
Fenoloftaleina
Fenoloftaleina
Wiek: 25 Dołączyła: 01 Paź 2012 Posty: 6439 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2016-03-14, 23:48
|
|
|
aga_myszka, bardzo miło wspominam konkursy o liczbie π z podstawówki i gimnazjum. Jak wyglądał on u Was?
|
She always has a smile
From morning to the night |
|
|
|
Z drugiej strony biurka |
aga_myszka
jednostka urojona
Wiek: 33 Dołączyła: 19 Gru 2009 Posty: 5676 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2016-03-15, 18:20
|
|
|
Konkurs polegał na zrobieniu plakatu o liczbie π na formacie A3, dowolną techniką. Zaangażowali się uczniowie z każdej klasy od IV podstawówki do III gimnazjum. Teraz plakaty wiszą na szkolnym korytarzu.
|
|
|
|
|
Z drugiej strony biurka |
Fenoloftaleina
Fenoloftaleina
Wiek: 25 Dołączyła: 01 Paź 2012 Posty: 6439 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2016-03-15, 18:25
|
|
|
aga_myszka, u nas było kilka konkurencji - właśnie plakat, napisanie opowiadania z jak największą ilością wyrazów z sylabą "pi", upieczenie ciasta jakoś związanego z π, konkurencja typowo na liczenie zadań z liczbą π oraz każda klasa musiała wystawić kogoś do wyrecytowania jak największej ilości cyfr liczby π. Może z któregoś pomysłu na konkurencję chciałabyś skorzystać za rok.
Fajnie, że szkoły coś takiego organizują.
|
She always has a smile
From morning to the night |
|
|
|
Z drugiej strony biurka |
Rainbow
Wiek: 25 Dołączyła: 03 Lis 2013 Posty: 2820 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2016-03-15, 18:28
|
|
|
U nas nie ma
|
Kiedy spytają cię, jak się masz, odpowiedz po prostu, że wcale. ~ Kłapouchy.
|
|
|
|
Z drugiej strony biurka |
Arya [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-15, 18:39
|
|
|
Fenoloftaleina napisał/a: | upieczenie ciasta jakoś związanego z π |
Fenoloftaleina napisał/a: | kogoś do wyrecytowania jak największej ilości cyfr liczby π. |
Świetne pomysły! Szkoda, że to nie mój przedmiot.
|
|
|
|
Z drugiej strony biurka |
Fenoloftaleina
Fenoloftaleina
Wiek: 25 Dołączyła: 01 Paź 2012 Posty: 6439 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2016-03-15, 18:46
|
|
|
Arya, ale pisanie opowiadania to już Twój.
Rainbow, u nas to uczniowie wpadli na pomysł, więc nic straconego za rok.
Połączenie 3 różnych ciast i 14 kawałków, podobno.
|
She always has a smile
From morning to the night |
|
|
|
Z drugiej strony biurka |
Naamah [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-15, 20:10
|
|
|
Rainbow napisał/a: | U nas nie ma
|
Zorganizuj za rok z jakimś nauczycielem.
|
|
|
|
Z drugiej strony biurka |
Marianna [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-16, 12:11
|
|
|
Macie jakieś pomysły na pomoc dydaktyczną dla dzieci z przedszkola/klas 1-3? Potrzebuję ją sama wykonać (czyli nie za drogo i nie za wielka/ciężka/duża).
|
|
|
|
Z drugiej strony biurka |
aga_myszka
jednostka urojona
Wiek: 33 Dołączyła: 19 Gru 2009 Posty: 5676 Skąd: mazowieckie
|
|
|
|
Z drugiej strony biurka |
Fenoloftaleina
Fenoloftaleina
Wiek: 25 Dołączyła: 01 Paź 2012 Posty: 6439 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2016-06-01, 16:33
|
|
|
aga_myszka, u nas tez dzień sportu! Oprocz tego, jak do roku nauczyciele przygotowali przedstawienie, profesorowie poprzebierani za żaby lub księżniczki skaczący po całej scenie i nie tylko - bezcenny widok.
A jeżeli chodzi o konkurencje, najfajniejsze były takie w wielkich nadmuchiwanych kulach - piłka nożna i starcie gladiatorów. Nauczyciele też mieli przy tym ubaw.
|
She always has a smile
From morning to the night |
|
|
|
Z drugiej strony biurka |
Arya [Usunięty]
|
|
|
|
Z drugiej strony biurka |
aga_myszka
jednostka urojona
Wiek: 33 Dołączyła: 19 Gru 2009 Posty: 5676 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2016-06-27, 16:57
|
|
|
Arya, ja też...
|
|
|
|
|
Z drugiej strony biurka |
|