Rejestracja
Rejestracja
Autoagresywni Strona Główna
  Użytkownik: Hasło:



Poprzedni temat «» Następny temat
Muzykomaniacy
Autor Wiadomość
Duszka
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-23, 20:51   Muzykomaniacy

Może to głupi temat, nie wiem.
Ja uzależniłam się od muzyki. Gdziekolwiek się nie ruszę, musi towarzyszyć mi muzyka- najczęściej radio. Pozwala mi się to odciąć od świata zewnętrznego i widzieć piękno przyrody wokół mnie:)
Czasem stwarza to konflikty między mną a niektórymi ludźmi. Powinnam coś z tym zrobić? Ograniczać się??

Czy ktoś z was jest uzależniony od muzyki? Co znaczy ona w Twoim życiu?

ORT, int, skł.//Aga




Ostatnio zmieniony przez 2010-02-23, 22:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Muzykomaniacy
Mariusz
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-23, 22:59   

Oj ja bardzo jestem uzależniony :) Muzyka to moja miłosc <3 :)



 
 
Muzykomaniacy
Tracy
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-26, 00:41   

okaleczona_dusza napisał/a:
Czy ktoś z was jest uzależniony od muzyki? Co znaczy ona w Twoim życiu?


WSZYYYYYYYYYYYSTKO! :lol:

Jeden z powodów zaniku mego życia osobistego xD siedzę i słucham kiedy mogę w domu (prawie całe dnie) i poza domem też... do sklepu chodzę w słuchawkach! Ostatnio zasypiam ze słuchawkami!

Muzyka, fotografia i kinematografia pozwalają mi domniemywać, że MIŁO?Ć ISTNIEJE:D No bo to właśnie czuję :lol: na tym polu wyraźnie, bez przeszkód, czysto i w PEŁNI :lol:

Raz tak jeden jedyny tak było, że przestałam słuchać - najbardziej parszywy dół jaki przeżyłam.




 
 
Muzykomaniacy
calendula
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-26, 09:51   

Tracy, ja zasypiałam w słuchawkach przez bite trzy lata - ile ja słuchawek napsułam, oj oj :P Potem aż do teraz zdarza mi się usypiać bez słuchawek, ju nou, żeby nie zamordować przedwcześnie słuchu :P



 
 
Muzykomaniacy
sanderka1000
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-26, 23:08