Rejestracja
Rejestracja
Autoagresywni Strona Główna
  Użytkownik: Hasło:



Poprzedni temat «» Następny temat
Forumowa pielęgniarka
Autor Wiadomość
megi-s 
piguła


Dołączyła: 29 Lis 2010
Posty: 2687
Skąd: wielkopolskie

Wysłany: 2013-10-25, 10:13   Forumowa pielęgniarka

Dawno już myślałam, by założyć taki temat. Zebrałam się w końcu i oto jest... :D I może się na coś przyda.
Jak większość forumowiczów wie - przynajmniej część zaawansowana dłuższym stażem na forum - jestem z zawodu pielęgniarką. Pracuję w tym zawodzie już kilka lat, ściślej rzecz ujmując 8 lat. :shock: Pracuję na Oddziale Intensywnej Terapii i w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym.
Zakładam ten temat po to, by służyć radą i pomocą, odpowiadać na ewentualne pytania dotyczące medycyny, a może nie tylko. :) Mam nadzieję, że temat będzie pomocny. Serdecznie zapraszam do korzystania.

Lit, int. //Aga




AMOR OMNIA VINCIT
:piguła:
Ostatnio zmieniony przez Ella 2016-01-30, 22:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Forumowa pielęgniarka
kokosowa
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-25, 10:45   

Zawsze brakowało mi takiego tematu! Dzięki, megi-s! :>



 
 
Forumowa pielęgniarka
Marianna
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-25, 11:56   

Dostałam wyniki holtera. I w związku z tym mam pytanie. Czy maksymalne bicie serca na poziomie 174 i minimalne na poziomie 47 jest normalne? Nie znam się na tym. A reszta kartek w wyniku to już jest dla mnie w ogóle czarna magia...

P.S. Też się cieszę, że taki temat powstał :)

Literówki. // Aga




Ostatnio zmieniony przez aga_myszka 2013-10-25, 11:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Forumowa pielęgniarka
Chochlik
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-25, 12:28   

Nie wiem czy to przypadek, czy z premedytacją, ale przy robieniu próby tuberkulinowej (kilka razy miałam) przed wstrzyknięciem panie nie dezynfekowały mi skóry. Tak miało być?