Manga i anime |
Autor |
Wiadomość |
M.I.D.
Wiek: 37 Dołączył: 21 Lis 2016 Posty: 226 Skąd: śląskie
|
Wysłany: 2016-11-25, 03:10
|
|
|
Ryba napisał/a: | Ja sobie pomalutku oglądam Nodame Cantabile. Przypomniał mi o tym anime M.I.D. i... jakoś nie potrafiłem się oprzeć.
I to nie mój pierwszy występek w tym roku. Jakiś czas temu nad ranem przyśniła mi się pewna postać z anime i tak o to sposobem poświęciłem dzień i noc, aby w całości - z przerwami jedynie na jedzonko i siuśki - machnąć Soul Eater'a . I tak oto Rybson z MAL'a wraca do akcji. Ale nawet tam nie wchodzę, bo pewnie bym oszalał. |
Cieszę się, że mogłem pomóc. Ja z "Fullmetal Alchemist: Brotherhood" miałem tak, że odcinki od 21 do końca obejrzałem za jednym posiedzeniem.
|
Ostatnio zmieniony przez Morcades 2016-11-25, 10:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
Manga i anime |
Hathor
Hati
Wiek: 30 Dołączyła: 15 Lut 2014 Posty: 1748 Skąd: wielkopolskie
|
Wysłany: 2016-11-25, 11:40
|
|
|
Ostatnim anime jakie obejrzałam było "Anohana". Czytałam, że wyciska z ludzi łzy, ale chyba na mnie nie podziałało.
|
wish I could ctrl+Z you |
|
|
|
Manga i anime |
M.I.D.
Wiek: 37 Dołączył: 21 Lis 2016 Posty: 226 Skąd: śląskie
|
Wysłany: 2016-11-25, 12:16
|
|
|
Hathor napisał/a: | Ostatnim anime jakie obejrzałam było "Anohana". Czytałam, że wyciska z ludzi łzy, ale chyba na mnie nie podziałało. |
To samo słyszałem jeszcze o "Clannad" i "Ano Natsu de Matteru", ale żadnego z tych trzech tytułów nie oglądałem - po prostu mnie nie interesują. Osobiście najwięcej łez wylałem na "ef: A Tale of Memories".
|
|
|
|
Manga i anime |
użytkownik [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-11-25, 17:19
|
|
|
M.I.D. napisał/a: | Ja z "Fullmetal Alchemist: Brotherhood" miałem tak, że odcinki od 21 do końca obejrzałem za jednym posiedzeniem. |
Ja oglądałem na bieżąco. Często te tygodniowe czekanie było dla mnie katorgą. Ale pamiętam zawsze ściągałem sobie w HD, zaparzałem kawkę i upajałem się kreskami na ekranie monitora.
M.I.D. napisał/a: | To samo słyszałem jeszcze o "Clannad" |
Clannad jest strasznie ckliwy. Tak samo jak i Kanon. W sumie oba tytuły mają podobne założenie fabularne. Z tych co potrafiły wycisnąć łzy, a zarazem powodowały niemały uśmiech na twarzy polecam Toradora i Lovely Complex. W sumie jedne z moich ulubionych.
|
|
|
|
Manga i anime |
Mustela Nivalis
no longer human
Dołączyła: 19 Mar 2013 Posty: 5163 Skąd: Europa
|
Wysłany: 2016-11-25, 20:37
|
|
|
Ryba napisał/a: | Lovely Complex |
Och, Lovely Complex było bardzo... lovely.
Z kolei jeśli o mnie chodzi wyciągnęłam ostatnio przenośny dysk i dokopałam się na nim do odcinków
Ayakashi: Japanese Classic Horror i Mononoke. Pewnie w weekend obydwie wykończę. Kusuriuri jest tak fajnie narysowany.
|
Disqualified as a human being.
|
|
|
|
Manga i anime |
M.I.D.
Wiek: 37 Dołączył: 21 Lis 2016 Posty: 226 Skąd: śląskie
|
Wysłany: 2016-11-26, 03:06
|
|
|
Ryba napisał/a: | Clannad jest strasznie ckliwy. Tak samo jak i Kanon. W sumie oba tytuły mają podobne założenie fabularne. Z tych co potrafiły wycisnąć łzy, a zarazem powodowały niemały uśmiech na twarzy polecam Toradora i Lovely Complex. W sumie jedne z moich ulubionych. |
Na mnie osobiście ani "Toradora" ani "Lovely Complex" nie podziałały. Za to na niektórych Shounenach potrafię się nieźle poryczeć - "FMA:B" jednym z przykładów. Zdarzyło mi się nawet popłakać kilka razy na jednym haremie, a było to "Ai Yori Aoshi".
Są też natomiast tytuły, na których może nie płakałem, ale trafiły w moje serducho - "5 Centimeters per Second", "Your Lie in April" i "Myself; Yourself".
|
|
|
|
Manga i anime |
Hedum
Kotoizm
Wiek: 28 Dołączył: 06 Cze 2015 Posty: 1164 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2016-11-26, 11:50
|
|
|
M.I.D. napisał/a: | Za to na niektórych Shounenach potrafię się nieźle poryczeć - "FMA:B" jednym z przykładów |
M.I.D. napisał/a: | 5 Centimeters per Second |
Tego to ja nawet nie mogłem do końca obejrzeć, bo jakoś w połowie trafił mnie szlag.
|
Brak wiary w tobie,
Pociąga za sobą brak wiary w innych.
~Lao Tzu |
|
|
|
Manga i anime |
Nekomimi
Neko-chan
Wiek: 22 Dołączyła: 13 Sie 2016 Posty: 403 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: 2017-03-21, 22:51
|
|
|
A do mojej listy można dokleić Puella Magi Madoka Magica.
|
|
|
|
Manga i anime |
pan_da
Wiek: 26 Dołączyła: 22 Maj 2017 Posty: 271 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2017-06-07, 22:17
|
|
|
Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Liczę na to, że podpowiecie mi jakieś tytuły, bo od dłuższego czasu nie oglądam niczego.
Mam raczej "męski" gust, jeśli można to tak nazwać. Szukam przede wszystkim dobrej kreski, bo nie jestem w stanie skupić się na odcinku, jeśli postacie są przesłodzone lub cały czas po ekranie skaczą cycki. Interesują mnie przede wszystkim thrillery, dramaty, horrory, nie pogardzę także czymś historycznym lub dobrą akcją. Może być krwawo.
Coś w stylu pierwszych odcinków Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin, Boku dake ga Inai Machi czy Deadman Wonderland.
Swoją drogą, dwa pierwsze tytuły polecam wszystkim (jeśli jest ktoś, kto jeszcze tego nie widział, niech lepiej szybko nadrobi zaległości, bo zdecydowanie warto).
|
17.12.2018 - przestałam uciekać od odpowiedzialności.
05.02.2019 - mówię prawdę, całą prawdę i tylko prawdę.
30.06.2019 - jak zagłuszyć wyrzuty sumienia? |
|
|
|
Manga i anime |
Alessa
Samara
Wiek: 26 Dołączyła: 25 Lut 2017 Posty: 804 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2017-06-07, 22:44
|
|
|
Napisze mi ktoś skąd mogę ściągnąć mangi w pdf po polsku?
|
Wszystko wali się a ja nie mogę biec
może ten deszcz udaje łzę
minie ten sen
i będzie okay |
|
|
|
Manga i anime |
M.I.D.
Wiek: 37 Dołączył: 21 Lis 2016 Posty: 226 Skąd: śląskie
|
Wysłany: 2017-06-07, 23:04
|
|
|
pan_da napisał/a: | Mam raczej "męski" gust |
pan_da napisał/a: | bo nie jestem w stanie skupić się na odcinku, jeśli cały czas po ekranie skaczą cycki. |
Te dwa zdania nawzajem się wykluczają .
Co do tytułów, polecam:
"King of Thorn" (moim zdaniem bardzo niedoceniany film);
"Another";
"Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan - Tsuioku-hen";
"Arslan Senki";
"Seirei no Moribito";
"Akatsuki no Yona";
"Denpa-teki na Kanojo";
"Kiseijuu: Sei no Kakuritsu";
"Koutetsujou no Kabaneri";
"Joker Game";
"Nejimaki Seirei Senki: Tenkyou no Alderamin".
Póki co starczy .
|
|
|
|
Manga i anime |
Makaron
Wiek: 29 Dołączył: 03 Lip 2016 Posty: 406 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: 2017-06-08, 19:14
|
|
|
pan_da, Rainbow jest moim ulubionym anime 😏
Polecam Ci GTO i Wolf's Rain.
|
"Czy pamiętasz płatków róży szept...
Miłość Cię woła, idź za jej głosem,
Nie mów jutro, nie mów zawsze,
Mów i kochaj dzisiaj!" |
|
|
|
Manga i anime |
Mustela Nivalis
no longer human
Dołączyła: 19 Mar 2013 Posty: 5163 Skąd: Europa
|
Wysłany: 2017-06-15, 10:30
|
|
|
Makaron napisał/a: | GTO i Wolf's Rain |
Gangsta. jest takie, hm, "męskie". Zrobili anime na podstawie iluś tam chapterów mangi, kreska nawet wierna, fabuła chyba też - przynajmniej na początku (słabo kojarzę, dawno to było, nie obejrzałam całości)...
W sumie nawet bym na to nie wpadła, ale z głupia frant mi wpadł jakiś art na pintereście, który mi zasugerował, że po dłuższej przerwie Kohske puściła nowe chaptery.
|
Disqualified as a human being.
|
|
|
|
Manga i anime |
Makaron
Wiek: 29 Dołączył: 03 Lip 2016 Posty: 406 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: 2017-06-15, 20:50
|
|
|
Wymiata!
Dorzucę jeszcze Elfen Lied
|
"Czy pamiętasz płatków róży szept...
Miłość Cię woła, idź za jej głosem,
Nie mów jutro, nie mów zawsze,
Mów i kochaj dzisiaj!" |
|
|
|
Manga i anime |
Hedum
Kotoizm
Wiek: 28 Dołączył: 06 Cze 2015 Posty: 1164 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2017-06-18, 12:44
|
|
|
Matko... Mam taki poziom fangirlu, że aż muszę o tym naskrobać posta. Oglądał ktoś 2 sezon Shingeki no Kyojin? Co o nim sądzicie? Macie jakieś teorie spiskowe? (Tylko bez spilerów proszę).
Ja totalnie umarłem. Jak można skończyć sezon w TAKIM momencie i kazać czekać rok na kolejny?! Chociaż tyle dobrze, że nie kolejne kilka lat, jak to było w przypadku przerwy między pierwszym, a drugim sezonem...
|
Brak wiary w tobie,
Pociąga za sobą brak wiary w innych.
~Lao Tzu |
|
|
|
Manga i anime |
|