Moja lista kinomana |
Autor |
Wiadomość |
Euphoriall
Wiek: 34 Dołączyła: 18 Gru 2009 Posty: 10445 Skąd: świat
|
|
|
|
Moja lista kinomana |
Euphoriall
Wiek: 34 Dołączyła: 18 Gru 2009 Posty: 10445 Skąd: świat
|
Wysłany: 2020-04-12, 12:05
|
|
|
Moja lista:
Cytat: | 1. Baraka
2. Miś
3. Dawno temu w Hollywood
4. Incepcja
5. Charlie i fabryka czekolady
6. Matrix cz1
7. Martix cz2
8. Matrix cz3
9. Sens życia wg. Monty Phytona
10. Przebudzenia
11. Lista Schindlera
12. Nietykalni |
|
Przejęcie kontroli nad światem za pomocą łyżeczki i waty cukrowej
Na przypale, albo wcale - o tym będą musicale!
Jak widelcem kompot jesz. |
|
|
|
Moja lista kinomana |
Commodore
Biały Smok
Dołączył: 27 Lip 2018 Posty: 836 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2020-04-14, 18:32
|
|
|
Kod: | 1. Blade
2. Blade 2
3. Blade 3
4. Midway
5. Seven
6. Kingsman
7. Kingsman 2
8. Ciche miejsce
9. Predator
10. Predator 2
11. John Wick 3 |
|
I am happy, I'm all smiles. Just the grieving in my style. Just a problem I enjoyed. No more crying I'm
a boy. |
|
|
|
Moja lista kinomana |
chiroptera
bezmiar
Wiek: 28 Dołączyła: 23 Gru 2016 Posty: 3492 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2020-04-16, 18:10
|
|
|
Cytat: | 1. Pulp Fiction
2. 1922
3. It
4. Smętarz dla zwierzaków (2019)
5. Ojciec chrzestny
6. Milczenie owiec
7. Gladiator
8. Przełęcz ocalonych
9. Birdman
10. Ostatnia rodzina
11. Zabawa w pochowanego
12. Hereditary
13. The Witch
14. Coś za mną chodzi
15. Uciekaj!
16. Suspiria
17. Forest of love
18. Portret kobiety w ogniu
19. Donnie Darko |
Teraz wyjdzie, ilu klasyków nie znam.
|
– Where did you go, psycho boy?
– I felt like destroying something beautiful. |
|
|
|
Moja lista kinomana |
PanFoster
Hybris.
Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 5071 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: 2020-04-16, 19:18
|
|
|
Cytat: | 1. To 2
2. Wściekłe psy
3. Pewnego razu w Hollywood
4. Joker
5. X-men: Mroczna Phoenix
6. Birdman
7. Piękny umysł
8. American Beauty
9. John Wick
10. Więzień nienawiści
11. Memento
12. Rzeka tajeminc
13. Lęk pierwotny
14. Północ północny-zachód
15. Musimy porozmawiać o Kevinie
16. Wyśnione miłości
17. Logan
18. Joe Black
19. Ona
20. Lektor
|
|
Jakże wspaniałym tworem jest człowiek! Może chuchać na dłonie, aby je ogrzać i dmuchać na zupę, by ją ostudzić. |
|
|
|
Moja lista kinomana |
Jednobarwna
Wiek: 31 Dołączyła: 22 Cze 2014 Posty: 1410 Skąd: Europa
|
Wysłany: 2020-04-21, 00:10
|
|
|
1. Forrest Gump.
2. Fight club.
3. Pulp fiction.
4. Szczęki.
5. Była sobie dziewczynka.
6. Cena odwagi.
7. Lot nad kukułczym gniazdem.
8. Rain man.
9. Babka.
10. Babel.
11. W pogoni za szczęściem.
|
|
|
|
Moja lista kinomana |
Tokio [Usunięty]
|
Wysłany: 2020-04-21, 12:00
|
|
|
1.Legion Samobójców
2. Matrix 1
2. Matrix 2
3. Matrix 3
4. Lista Schindlera
5. Pulp Fiction
6. Incepcja
7. Lot nad kukułczym gniazdem
8. Jestem legendą
9. Kill Bill
10. Pokój
|
|
|
|
Moja lista kinomana |
chiroptera
bezmiar
Wiek: 28 Dołączyła: 23 Gru 2016 Posty: 3492 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2020-05-07, 15:26
|
|
|
Cytat: | 1. Pulp Fiction
2. 1922
3. It
4. Smętarz dla zwierzaków (2019)
5. Ojciec chrzestny
6. Milczenie owiec
7. Gladiator
8. Przełęcz ocalonych
9. Birdman
10. Ostatnia rodzina
11. Zabawa w pochowanego
12. Hereditary
13. The Witch
14. Coś za mną chodzi
15. Uciekaj!
16. Suspiria
17. Forest of love
18. Portret kobiety w ogniu
19. Donnie Darko - obejrzane [yyy, tydzień temu?] |
Donnie Darko... nastawiłam się, że będzie mega super, inteligentny, intrygujący - i trochę się zawiodłam. Nadal przyjemny do zobaczenia, wciągający, ale to tyle. Mniej ambitny niż się wydawał.
|
– Where did you go, psycho boy?
– I felt like destroying something beautiful. |
|
|
|
Moja lista kinomana |
Tokio [Usunięty]
|
Wysłany: 2020-05-07, 21:21
|
|
|
Cytat: | 1.Legion Samobójców
2. Matrix 1
2. Matrix 2
3. Matrix 3
4. Lista Schindlera
5. Pulp Fiction
6. Incepcja
7. Lot nad kukułczym gniazdem - obejrzane
8. Jestem legendą - obejrzane
9. Kill Bill
10. Pokój |
11. Między piekłem, a niebem - obejrzane
12. Leon Zawodowiec - obejrzane
13. Duchy Goi - obejrzane
14. Szkarłatna litera
15. Funhouse
[ Komentarz dodany przez: Euphoriall: 2020-05-08, 15:15 ]
Następnym razem dodaj opis, Jakie wrażenie wywarły na Tobie te filmy.
Euph
|
|
|
|
Moja lista kinomana |
chiroptera
bezmiar
Wiek: 28 Dołączyła: 23 Gru 2016 Posty: 3492 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2020-05-31, 22:03
|
|
|
Cytat: | 1. Pulp Fiction
2. 1922
3. It
4. Smętarz dla zwierzaków (2019)
5. Ojciec chrzestny
6. Milczenie owiec
7. Gladiator
8. Przełęcz ocalonych
9. Birdman
10. Ostatnia rodzina
11. Zabawa w pochowanego
12. Hereditary
13. The Witch
14. Coś za mną chodzi
15. Uciekaj!
16. Suspiria
17. Forest of love – obejrzane 27.05.2020
18. Portret kobiety w ogniu
19. Donnie Darko - kwiecień 2020 |
Forest of love – japoński kryminał inspirowany serią morderstw Futoshiego Matsunagi. Japońsko przerysowany, chory, po**bany. Krążył za mną kilka dni. Nieidealny, ale podobał mi się. Choć nie wiem, czy powinnam się przyznawać.
|
– Where did you go, psycho boy?
– I felt like destroying something beautiful. |
|
|
|
Moja lista kinomana |
|