Rejestracja
Rejestracja
Autoagresywni Strona Główna
  Użytkownik: Hasło:



Poprzedni temat «» Następny temat
Oficjalne komunikaty zarządu
Autor Wiadomość
Naamah
[Usunięty]

Wysłany: 2016-11-22, 16:34   

Do Wioski dołączyły dzisiaj dwa Smerfy.



:smerf: Kruk
:smerf: Artemisia




 
 
Oficjalne komunikaty zarządu
Adriaen 
Adriaen



Wiek: 27
Dołączył: 07 Mar 2014
Posty: 5632
Skąd: Polska

Wysłany: 2016-11-25, 16:49   

Alice Liddell zrezygnowała z funkcji moderatora forum. W imieniu zarządu dziękuję Ci za czas poświęcony na pracę na rzecz forum.

W najbliższych dniach skontaktujemy się z jednym z kandydatów w ostatnim naborze.


<<< Dodano: 2016-11-26, 20:25 >>>


Nowym moderatorem zostaje Lewe.




 
 
Oficjalne komunikaty zarządu
Naamah
[Usunięty]

Wysłany: 2016-12-15, 19:39   

Użytkowniczka Roszpunka zmieniła nick na Dafne.


<<< Dodano: 2016-12-22, 22:16 >>>


Użytkowniczka KrólowaSzczurów zmieniła nick na eternit.


<<< Dodano: 2016-12-24, 12:01 >>>


Na prośbę zarządu użytkownik Śmieć zmienił nick na Lost Angel.




 
 
Oficjalne komunikaty zarządu
aga_myszka 
jednostka urojona



Wiek: 33
Dołączyła: 19 Gru 2009
Posty: 5676
Skąd: mazowieckie

Wysłany: 2016-12-24, 14:30   

Z okazji zbliżających się świąt i Nowego Roku mamy dla Was dobrą i złą wiadomość. Dobra jest taka, że planujemy reset wszystkich ostrzeżeń i upomnień (za wyjątkiem sankcji nałożonych za namawianie innych do samobójstwa, autoagresji, brania narkotyków oraz notoryczne publikowanie treści z metodami na odebranie sobie życia czy aktami aa). Nie będą resetowane także bany stałe. Zła jest taka, że zrobimy to dopiero na koniec stycznia. Druga dobra wiadomość to taka, że:
Ogłaszamy pierwsze wolne wybory na forum autoagresywni.pl!

Wybory będą dotyczyły stanowisk w zarządzie:
Stanowisko administratora (2 wolne pozycje)
Obowiązki:
- opłacanie domeny i serwera
- administracja forum
Wymagania:
- min. 18 lat i zdolność do czynności prawnych

Stanowisko arbitra (1 wolna pozycja)
Obowiązki:
- administracja forum
- doradzanie administratorom
- mediacje pomiędzy administratorami

Stanowisko supporta technicznego (1 wolna pozycja)
Obowiązki:
- opieka nad stroną techniczną forum
- rozwiązywanie problemów ze skryptem

Cieszy nas aktywność użytkowników i ich propozycje zmian i nowych zasad prowadzenia forum, stąd jesteśmy pewni, że w Waszym gronie nie zabraknie osób z wizją i planem dla tego miejsca.

Kandydatury będziemy zbierać do 7.01.2017. Liczymy na duży odzew. Kandydatem może zostać osoba z rangą zaufany lub wyższą. Można kandydować na kilka stanowisk jednocześnie, a osoba która zdobędzie największą ilość głosów na więcej niż jedno stanowisko będzie mogła zdecydować, które woli objąć. Wolne stanowisko zostanie wtedy obsadzone przez osobę z drugą największą ilością głosów itd. Kandydaci na administratorów muszą być osobami pełnoletnimi zdolnymi do czynności prawnych, gdyż muszą stać się oficjalnie właścicielami serwera i domeny.

W drugim tygodniu nowego roku (8-14.01.2017) odbędzie się ‘kampania wyborcza’, gdzie kandydaci będą mogli zaprezentować użytkownikom swoją wizję forum i opowiedzieć o swoich kompetencjach.

Od 15 do 21 stycznia odbędzie się głosowanie. W głosowaniu będą mogły wziąć udział wszystkie osoby, które w dniu 23.12.2016 23:59:59 miały rangę forumowicz lub wyższą albo posiadały na swoim koncie 5 postów widocznych w profilu, nie były zbanowane (z wyłączeniem banów na życzenie i banów czasowych) i zalogowały się w tym roku. Nie będziecie musieli sprawdzać własnych uprawnień – zostanie utworzona specjalna grupa z dostępem do tymczasowo utworzonego działu głosowań, gdzie będzie można oddać swój głos – jak odkryjecie, że macie dostęp, to znaczy, że macie prawo głosować.

Między 22 stycznia, a 8 lutego odbywać się będzie przekazywanie forum nowym władzom.

Od nowych władz forum będzie wymagane zobowiązanie, żeby w przypadku, gdyby uległy zmianie zasady dostępu do tematów w dziale 'Moje myśli zamienione w literki' i 'Sprawy intymne' na mniej restrykcyjne, to umożliwią użytkownikom usunięcie ich tematów powitalnych lub postów z działu 'sprawy intymne' zanim mniej rygorystyczne zasady wejdą w życie. Zależy nam, żeby użytkownicy wiedzieli, że nadal mogą czuć się na forum bezpiecznie.

Informacja dla byłych członków zarządu.
Wszystkie paplaniny zarządu i spam administracji zostaną fizycznie usunięte z zasobów forum i nie zostaną udostępnione nowym władzom.

Kandydatury można zgłaszać poprzez prywatne wiadomości do administratorów. Za jakiś czas zostanie założony osobny temat dla kandydatów, przeznaczony na kampanię wyborczą.




:myszka:
 
 
Oficjalne komunikaty zarządu
Adriaen 
Adriaen



Wiek: 27
Dołączył: 07 Mar 2014
Posty: 5632
Skąd: Polska

Wysłany: 2016-12-27, 12:27   

Ejber dołączył do grupy Zaufanych.

wisielec dołączył do grupy Zaufanych.




 
 
Oficjalne komunikaty zarządu
Adriaen 
Adriaen



Wiek: 27
Dołączył: 07 Mar 2014
Posty: 5632
Skąd: Polska

Wysłany: 2017-01-16, 13:26   

W związku napływającymi pytaniami dotyczącymi usuwania konta informujemy, iż proces usuwania rozpocznie się 22 stycznia i potrwa do momentu przekazania forum nowej administracji.
Chęć usunięcia konta można zgłaszać już teraz poprzez wysłanie wiadomości e-mail z adresu przypisanego do konta na adres administracji (podany w belce "Ogłoszenie" w górnej części forum) lub poprzez wiadomość prywatną wysłaną do mnie.
Usunięcie konta nie jest równoznaczne z usunięciem postów. Po usunięciu konta temat powitalny zostanie zamknięty i przeniesiony do archiwum.

Jednocześnie przypominamy, że
Cytat:
V.19. Użytkownik ma prawo poprosić Moderatora o usunięcie z jego postu zdjęć, danych osobowych lub innych treści pozwalających na jego identyfikację. Prośbę taką użytkownik przesyła do Moderatora wraz z linkiem do postu, z którego chce usunąć daną treść.




 
 
Oficjalne komunikaty zarządu
Naamah
[Usunięty]

Wysłany: 2017-01-22, 16:15   

Przypominam, że nadal można wysyłać prośby o usunięcie konta. Usuwanie rozpoczniemy, gdy tylko dopracujemy szczegóły przekazania władzy forum.
Prośby o usunięcie konta można zgłaszać do obecnej administracji forum poprzez wiadomość prywatną lub email, którego adres znajduje się na stronie głównej.

Jednocześnie przypominam, że:
Cytat:
V.19. Użytkownik ma prawo poprosić Moderatora o usunięcie z jego postu zdjęć, danych osobowych lub innych treści pozwalających na jego identyfikację. Prośbę taką użytkownik przesyła do Moderatora wraz z linkiem do postu, z którego chce usunąć daną treść.




 
 
Oficjalne komunikaty zarządu
Adriaen 
Adriaen



Wiek: 27
Dołączył: 07 Mar 2014
Posty: 5632
Skąd: Polska

Wysłany: 2017-01-22, 17:12   

W gronie administratorów podjęliśmy decyzję dotyczącą usuwania swoich tematów powitalnych. Takowy temat istnieje i "żyje" tylko dzięki obecności użytkownika, który go założył, więc umożliwiamy usunięcie go jednocześnie z usunięciem konta.


<<< Dodano: 2017-02-21, 22:36 >>>


Lewe zrezygnował z funkcji moderatora forum. W imieniu zarządu dziękuję Ci za czas poświęcony na pracę na rzecz forum.




 
 
Oficjalne komunikaty zarządu
aga_myszka 
jednostka urojona



Wiek: 33
Dołączyła: 19 Gru 2009
Posty: 5676
Skąd: mazowieckie

Wysłany: 2017-03-05, 18:02   

Przypominam fragment komunikatu z grudnia:
aga_myszka napisał/a:
planujemy reset wszystkich ostrzeżeń i upomnień (za wyjątkiem sankcji nałożonych za namawianie innych do samobójstwa, autoagresji, brania narkotyków oraz notoryczne publikowanie treści z metodami na odebranie sobie życia czy aktami aa). Nie będą resetowane także bany stałe. Zła jest taka, że zrobimy to dopiero na koniec stycznia.


Przesunął się termin przekazania forum ze względu na ponowne głosowanie. W związku z tym w imieniu zarządu informuję, że usunięte będą sankcje, które zostały nałożone do końca stycznia. Sankcje nałożone od pierwszego lutego pozostaną niezmienione i to nowy zarząd zadecyduje, co z nimi zrobić.




:myszka:
 
 
Oficjalne komunikaty zarządu
Naamah
[Usunięty]

Wysłany: 2017-03-06, 23:09   

Informujemy, iż zgłoszenie swojego konta oraz tematu powitalnego do usunięcia będzie możliwe do najbliższej soboty (do godziny 23:59). Od tej daty do dnia przekazania forum będzie można tylko wycofać prośbę o usunięcie konta.
O terminie przekazania forum poinformujemy w osobnym komunikacie.


<<< Dodano: 2017-03-10, 21:33 >>>


Przypominam, że jutro jest ostatni dzień, kiedy można zagłosować na nową parę administratorów.
Tym samym, będzie to ostatni dzień zgłaszania swoich kont (wraz z tematami powitalnymi) do usunięcia.
Wycofywać prośby o usunięcie konta i tematu powitalnego można do momentu przekazania forum.




 
 
Oficjalne komunikaty zarządu
Naamah
[Usunięty]

Wysłany: 2017-03-27, 13:49   

W dniach 1-2 kwietnia forum będzie nieczynne w związku z przekazaniem w ręce nowych właścicieli. Po ponownym włączeniu forum konta i tematy zgłoszonych użytkowników będą już usunięte, a forum stanie się własnością nowego zarządu.



 
 
Oficjalne komunikaty zarządu
Adriaen 
Adriaen



Wiek: 27
Dołączył: 07 Mar 2014
Posty: 5632
Skąd: Polska

Wysłany: 2017-03-31, 19:15   

Przypominamy, że dzisiaj o północy forum zostanie wyłączone w związku z przekazaniem w ręce nowych właścicieli.




Okay, whatever, one man's trash is another man's treasure

 
 
Oficjalne komunikaty zarządu
Naamah
[Usunięty]

Wysłany: 2017-04-01, 13:56   

Zgodnie z obietnicą złożoną przy ogłoszeniu decyzji oddania forum - usuwamy wszelkie sankcje nałożone przez nas do momentu odejścia (za wyjątkiem tych nałożonych za namawianie innych do samobójstwa, autoagresji, brania narkotyków oraz notoryczne publikowanie treści z metodami na odebranie sobie życia czy aktami aa, a także za wyjątkiem banów stałych).

W związku z tym oznacza to, że usunięte zostają następujące sankcje:


Upomnienia:
- Agrael - obrażanie usera na sb
- Aisza91 - obraźliwe określenie użyte w żartach
- Atero - nabijanie postów
- Ejber - obraźliwe posty
- Chris - wyniesienie informacji z działu zamkniętego
- CzarneOceany20 - prowokowanie do kłótni
- czarny7,14,2 - niestosowanie się do pouczeń członków zarządu
- Dominik - wysyłanie niecenzuralnych treści w pw.
- Ijon - podawanie nazw narkotyków na sb mimo pouczenia
- Lina Inverse - udział w awanturze i agresywne zachowanie
- dorota1877 - spamowanie nowymi tematami
- dreamynatalie - za obraźliwe posty
- Jaker - obraźliwe posty
- Kruk - obrażenie innego użytkownika, dwa upomnienia
- Kamiś - zachowanie na szałcie
- kann - nabijanie postów, offtop i spam
- Kappa - groźby skierowane do innego użytkownika
- Kot - za obrazę użytkowników forum
- eternit - za obrazę innej użytkowniczki
- Kurajmo - podawanie nazw leków w miejscach niedozwolonych
- lewe - obrażanie innych użytkowników
- loser.suicide - spam nowymi tematami
- MaDm - spam
- Makaron - pogardliwe avatary oraz publikację PW bez zgody drugiej strony
- Marianna - niestosowne słowa w stosunku do innego użytkownika, wyniesienie informacji z działu zamkniętego
- Martysia - spam w dziale "Poznajmy się"
- Michalina - założenie tematu niezgodnego z regulaminu
- Maximus3g - obrażanie innych użytkowników
- Mikela - obraźliwe zachowanie w stosunku do użytkowników
- Kappa - zachowanie na szałcie
- Naamah - za niezastosowanie się do poleceń moderacji
- NobodyListening - prowokowanie do kłótni
- PuppyLove83 - podawanie nazw leków i narkotyków w miejscach niedozwolonych
- R. de Valentin - prowokacyjne i obraźliwe posty
- Redial - mowa nienawiści, obrażanie osób LGBT
- samobójcaqaz - avek niezgodny z regulaminem
- sitcom12 - obrażanie użytkowników i zarządu
- Slasher - nazwy narkotyków w miejscach niedozwolonych
- SmutnaMalinka - nabijanie postów i nazwy leków w miejscach niedozwolonych
- Smutny Łukasz - post zawierający obsceniczne treści
- Sudi - za niestosowne zwracanie się do drugiego użytkownika
- Suzu za nieregulaminowy avatar, kłótnia i o niego, ustawienie kolejnego niepoprawnego avka
- szaman676 - offtopy, brak zastosowania się do zaleceń moderatora
- tup_tuś - za obraźliwe słowa w stosunku do innego użytkownika
- wirus - obrażanie użytkowników
- wisielec - za obrażanie kandydatów do nowego zarządu
- wyciągnięta123 - nabijanie postów

Ostrzeżenia za multikonta:
- Sonic94
- Zenua (dwa ostrzeżenia)
- hope123
- apatyczna
- Suicide Samura
- (...)
- magda181997
- cocietoobchodzi
- Holycarrot
- Eli
- SmutnaMalinka (dwa ostrzeżenia)
- Arsonix
- Wolf
- Maximus
- Obito21
- Papi
- koala
- Hypnos
- taka_ja
- dark soul
- IAmDeadInside
- PannaNikt28
- niewidzialna
- flower_f
- Ryba
- LostAngel


Pozostałe ostrzeżenia (również te wynikające z liczby upomnień):
- Odetta (ost o wartości 2) za obraźliwe posty i wyciąganie informacji z działu +18.
- apatyczna - obraźliwe posty
- ogeig - za złe zachowanie na forum i obraźliwe posty
- Rozbitek - złe zachowanie na forum
- mody1238 - niejednokrotne złe zachowanie na forum (dwa osty)
- Aerolit - obraźliwe wiadomości pw
- Raphael - Obrażenie innego użytkownika
- karol.p - reklamy
- tenswiatjest - obraźliwe posty
- Liffek - trollowanie
- Arya - wyniesienie pewnych informacji z zarządu
- Pollock - obrażanie członków zarządu i podważanie decyzji
- Przemek26 - obraźliwe posty, ignorowanie poleceń zarządu
- Lucretia - obraźliwe posty
- Agrael - agresywne zachowanie na szałcie
- Chochlik - dwa ostrzeżenia (obrażanie użytkowników, awantury, niestosowanie się do poleceń administracji)
- leos - ignorowanie poleceń administracji (ost po dwóch)
- renu - obraźliwe posty, mowa nienawiści (ost po dwóch upomnieniach)
- Opuszczona - obraźliwe posty, niereagowanie na polecenia administracji
- undervalue - za obraźliwe posty i prowokowanie innego użytkownika do awantury
- Kruk - za dwa upomnienia dotyczące obraźliwych postów
- Marianna - za dwa upomnienia (niestosowne odzywanie się do innego użytkownika, wyniesienie informacji z działu zamkniętego)
- wirus - jedno ostrzeżenie za obrażanie innego użytkownika




 
 
Oficjalne komunikaty zarządu
Naamah
[Usunięty]

Wysłany: 2017-04-01, 14:01   

W trakcie przekazywania forum nowym władzom, usunęliśmy zgłoszone wcześniej konta i tematy użytkowników:

Vitiatus Mikene
Alice Liddell
amel
tup_tuś
an angel
wisielec
Akyrp Ratavuli
eternit
Chochlik
Surev
Ever
Chambers
Ijon
Emphatic
toxic
Lina Inverse
Samotnik
YukikoSayuri
undervalue
wirus
Astrid
Sealiah
Lennei
Marianna
Chris
Aniam
Nightmare
Scarlet Halo

Do każdego została wysłana wiadomość z potwierdzeniem.




 
 
Oficjalne komunikaty zarządu
Yennefer 
obserwator



Wiek: 30
Dołączyła: 29 Lis 2010
Posty: 3161
Skąd: Europa

Wysłany: 2017-04-08, 12:58   

Do grona moderatorów dzisiaj dołączają:

Żurawek, Hekate, PanLew.




<<< Dodano: 2017-04-08, 20:53 >>>


Przypominam, że od dzisiaj 08.04.17 do 08.06.17, można zgłaszać swoje konta do skasowania. Natomiast od 08.04.17 do 22.04.17, będzie można usunąć swoje tematy powitalne. Pamiętajcie o tym, że kasując swój temat musicie założyć nowy, macie na to tydzień czasu.



Skasowano tematy użytkowników:

Arya
Złośnica
Lewe - oba tematy użytkownika.
Sourlie - temat powitalny w dziale: poznajmy się.
R. de Valentin
Szamanka
spacedementia
craving
Makaron
Nina
Ryba
winyl
Nusqam
Evi - oba tematy użytownika.
Hades
Mustela Nivalis - oba tematy użytownika.
Hathor
Jaeger - temat w Poznajmy Się
Camaleao
kokosowa
Panna Antonimka
Cirilla
kelpia
komarymniepogryzły
lekkapatologia
nictakiego
Lalaith
Stokrotka

Skasowane konta użytowników:

Nusqam
Lalaith
Stokrotka
syntestezja


<<< Dodano: 2017-04-09, 19:42 >>>


Zaktualizowano post z usuniętymi tematami i kontami




"Nie możesz kontrolować wszystkiego, co cię spotyka, ale możesz postanowić, że nie będzie cię to ograniczać".
Ostatnio zmieniony przez Yennefer 2017-06-10, 22:52, w całości zmieniany 12 razy  
 
 
 
Oficjalne komunikaty zarządu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 12